نمایندگی adl
نوشته شده توسط : رضا جعفری

اگر می خواهید در این فصل با استایل خود بدرخشید، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را در ارائه 10 عنصر مهم استایل خود راهنمایی کنیم. برای خرید لباس  از نمایندگی adl روd لینک کلیک کنید.

شلوار جین اسکینی برای زمستان مناسب است زیرا ظاهر ساده آنها به شما امکان می دهد چندین اقلام را برای گرما در بالا قرار دهید. آنها را با چکمه های تخت و یک ژاکت چرمی برای روز، یا با کفش های پاشنه دار و یک تاپ ابریشمی برای یک شب در شهر بپوشید.

ژاکت کشمیری
هیچ چیز مانند یک ژاکت کشمیری شیک خارج از کار را نشان نمی دهد. این قطعه شیک و چند لایه را می توان به همین راحتی آرایش کرد. این پلیور ترمه با یک پیراهن یقه ای که از زیر بیرون می آید ست می شود و با همه چیز از جمله دامن های میدی، شلوار جین، شلوار طرح دار و شلوار چرمی ست می شود.

10 مورد ضروری برای استایل زمستانی

کلاه
در حالی که ممکن است وقتی به ملزومات زمستانی فکر می کنید کلاه به ذهنتان خطور نکند، یک فدورا پشمی یا نمدی راهی عالی برای گرم ماندن بدون فدا کردن استایل است، زیرا این اکسسوری می تواند هر لباسی را بسازد.

کت رنگارنگ
در زمستان، لباس بیرونی شما مهم ترین جنبه کمد لباس شماست، پس چرا بیانیه ای ندهید؟ پخش شدن رنگ به هر لباس خنثی یا تمام مشکی رنگی می بخشد.

در مورد چکمه های زانو
گرم و شیک - ترکیب زمستانی عالی! چکمه‌های روی زانو را می‌توان با شلوار جین و ژاکت برای ظاهری غیررسمی در طول روز یا با دامن یا لباس کوتاه در شب پوشید.

10 مورد ضروری برای استایل زمستانی

لباس بافتنی
ساده ترین راه برای نشان دادن ساق پا در عین راحتی پوشیدن یک ژاکت بافتنی است. برای گرمای بیشتر، آن را با جوراب شلواری ست کنید یا با کت زمستانی مورد علاقه خود بپوشانید که یک بار داخل آن قابل جدا شدن است. از یک سبک مناسب یا یک نسخه آرام انتخاب کنید. در اینجا واقعاً نمی توانید اشتباه کنید، و یک امتیاز این است که این سبک با اکثر کفش ها عالی به نظر می رسد.

روسری پتویی
روسری پتویی یک افزودنی شیک بدون زحمت برای هر لباس زمستانی است و هر چه بزرگتر باشد بهتر! راه‌های بی‌شماری برای استایل دادن به این اکسسوری در هوای سرد وجود دارد، خواه این اکسسوری را به طور معمولی روی شانه آویزان کنید یا چندین بار بغلتانید.

بلوز یقه بلند
سرمایه‌گذاری روی یک تاپ یقه‌دار تضمین می‌کند که گردن شما در تمام زمستان زیبا و نرم می‌ماند! این استایل با هر چیزی عالی به نظر می رسد، چه با یک کت و لباس بدون آستین و چه به تنهایی با شلوار جین پوشیده شود.
کت چرمی
کت چرمی یکی از ملزومات هر کمد لباس زمستانی است که به هر لباسی لبه و طراوت می بخشد. آن را روی شلوار جین و تی شرت خود برای آخر هفته یا یک بلوز و شلوار برای عصرانه بیندازید، این ژاکت این قدرت را دارد که هر ظاهر زمستانی را از درشت به شیک تبدیل کند!





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: